Rubrik?

Äsch jag orkar inte komma en rubrik. Gårdagen skulle jag spendera med en gosig filt i soffan och ett bra tvprogram, men blev det så? Nej det blev det inte. Min kära bror tjatade och tjatade så tillslut gav jag upp och följde med ut för att bada i klingerfjärden. Det var hela 20-21 grader i vattnet så det var bara att bada ! ;D Det var faktiskt skönt. Sedan så lade Eva och Jörgen till med sin båt mot våran. Fick även träffa Jörgens barn Timmy, trevligt :) Vi badade lite innan vi fikade lite i båten. Mysigt. Sedan var det bara att styra in båten mot hamnen, där Micke, Stefan och Robin var. Härligt att träffa alla igen! Längesen sist. Nåja, ska bara säga att det kanske var sista turen med Frida. Hon är förmodligen såld och kanske redan borta när jag kommer hem idag. I söndags var det en köpare och kollade på den och var väldigt intresserad. Vi får se hur det blir. Kommer iallafall sakna båten extremt mycket.

Imorse så vaknade jag förbannad, igen. Jo, för vem skrek inte om inte mina kära grannar ovanför. Vill inte veta vad dom håller på med i sängen, men det låter som om den kommer igenom taket snart, och inte nog med det så skriker dom som fan också. Har en aning vem som kan ha varit gästen där, men jag vet int riktigt. Aja, det störde min sömn iaf, och nu är jag på halvbra humör. Jag är glad för att det är 13 dagar kvar tills jag slutar jobba, det är efterlängtat med en rejäl sovmorgon och inte behöva tänka på lägenheter mer. Sedan är jag också glad för att asos har 75% rea. Det jag är less och irriterad på är att det är 13 dagar kvar tills jag slutar jobba, kan det itne vara nu? Sedan så kostar frakten 206:- på varorna som jag vill ha från asos, och till råga på allt får jag inte sova som jag vill. Nej jag tror nackdelarna väger upp.

Men idag, då ska jag prova Tiks Thaimat med Linn, visst var det idag? :O Det ska förmodligen bli gott, och idag så har jag även med mig detur grejerna så nu ska det sista på resan betalas! :D Det ska bli skönt att inte tänka på det längre. Det är bara 32 dagar tills vi åker :D Tragiskt nog är det bara 27 dagar tills skolan börjar igen också. Ish, jag orkar inte räkna ner till det :S

Kommentarer
Postat av: jennifer

I miss you!

2008-07-29 @ 12:44:13
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/
Postat av: Elina

I miss you to!

2008-07-29 @ 13:46:56
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0