Seeegling

Ish, vad trött jag är. Eftersom jag är så smart så hade jag inte ställt klockan i morse, menjag vaknade 6 ändå. Men då blev det så konstigt med snoozningen och min morgon är förstörd. Är så trött, tror fan att jag måste ha riktiga rutinerom jag ska vara pigg. Nåja.

Igår så efter jag klivit av bussen, så gick jag och handlade. Efter det så gick jag hem och åt, mums, var mkt hungrig, Tänkte sova en stund på soffan, men då ringde pappa och frågade om jag ville segla. Sure, i say! Så då åkte vi ut, och det var härligt, det gick fort, det lutade lite grann och det var ganska varmt! Ahh, livet leker. Var ute i kanske 2 ½ timme innan han släppte av mig hos mamsen. Då blev det att se på Durham County som faktiskt är riktigt bra. Sedan så var det sängen som gällde, somnade som en stock, skönt!

Ja, somsagt morgonen blev inte den bästa, men jag fikade och gjorde mig iordning, och gick till bussen. Somnade på bussen, vilket inte har gjort saken bättre, ishish. Nåja, har skrivit mtt första avtal nu, hoppas bara att den ringer eller kommer in för att skriva på nudå :) Nej, nu ska jag gå och fylla på vatten, för jag har huvudvärk och är väldigt nära en förkylning, och det har jag inte tid med. Pyss!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Linn

Knul med lite bilder från din sida Elina:D

2008-07-15 @ 13:10:14
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja, det är jävlig knul ;)

2008-07-15 @ 14:53:27
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0