Shopping och trött

Ja, dagen igår avslutades med shopping. Kom in ungefär vi halv 6, gick och åt på en gång, för hungrig som ett djur var man. Men såklart så tog det nästan en halvtimme att få matjäveln. Ah, men när man väl fick den så var man glad! :D Nåja, sedan så sprang vi omkring och jag hittade bla en klänning på hm och två par skor, även lite annat smått och gott :) Satt ute på Charm ett tag innan vi åkte hem. Kom hem runt kvart över 9. Lade mig i soffan, men somnade typ och gick då och lade mig! Tack för shoppingsällskapet Jennifer! :D

Imorse vaknade man, tröttare än någonsin tror jag. Men iaf pallrade jag mig upp och gjorde frukost. Fixade mig och satte på mig lite sommarkläder, dock så är jag ganska black today! Nåja, har suttit inne hos Anette ett tag nu, och vi har nu gått igenom det mesta, men jag ska skriva ner allt och lägga in i pärmen till nästa år ;) Har tänkt att jag ska jobba här nästa år också, men det tror jag inte bossen vet om än :)

Ikväll så blir det förmodligen gatufesten med mor, typ äta middag och strosa omkring, mysigt! Sedan blir det förmodligen Gatufesten med Jennifer and her crew :D Nej, nu måste jag avrapportera och skriva namnlappar, HÖRS!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0