Slappdag

Ja, det verkar bli en slappdag idag.. :) Nåja, hoppas det händer någonting iaf, annars blir denna dag vääldigt lång. Igår så när jag kom hem så åt jag lite mat och sedan så sov man lite till Glamour, saknade min tupplur i måndags, så den var väldigt uppskattad! Sedan så träffade man papi en sväng innan jag tog en långdusch. Sedan var det laga lite mat till idag och sedan så kika på teven innan man somnade gott.

Imorse så ville jag inte kliva upp, var riktigt trött. Meen, jag fikade och gjorde mig iordning innan jag gick till bussen. Det blev den nya kjolen, den passade, wihi! :D  Åkte till jobbet och nu sitter jag här :) Väntar på ett besök om en avtal, kuul, det händer något! :D

Efter jobbet så blir det Jennifer för fulla slantar, hoppas you like the present! :D Nåja, nu måste jag jobba. Vi hörs och syns, BYE!!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0