Trööööött

Ja, idag är jag extremt trött, efter att ha varit vaken i 21 timmar. Jisses, sov bara 4 också, såå det är inte så nice just  nu. Igår var iaf hyfsat kul :) Började hoss Jennifer där hon lockade mitt det-går-inte-locka-hår. Såå det blev nåt mittemellan. Tiden sprang fram och vi var tvungen att skynda oss till bussen. Mötte upp Issa och åkte iväg. Var hos Stefan innan vi drog ner på stan. Det var också ganska kul, förutom att jag frös, hade så fruktansvärt ont i fötterna och spiknykter. Nåja, det gick det med. Kom hem runt halv 3 tror jag det var. Somnade sött.

Vaknade i Jennifers rum och svettades, för solen låg rakt mot fönstret. Klev upp och gjorde mig iordning för jobbet, men det enda jag ville var att soooova vidare. Pallrade vidare till ICA där jag köpte en macka, det första jag ätit sen lunch, om man inte räknar bort några vääldigt små kycklingbitar. Nej, så den åt jag på fikat. Ska iväg med damerna sedan och käka på Kina. Det blir trevligt, men en sak som både jag och Linn måste tänka på sen, är att klä på oss! :O Så var det ! Nej, nu ska jag sova i stolen en stund, oh tänk om det vore möjligt ?

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Linn

Nä men Elina vadå, vi är ju horor:P hahahaha

2008-07-07 @ 08:31:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19986

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0