Trött

Ja, det är vad jag är. Trött, har varit trött hela dagen, vet inte vad som är fel, kanske man börjar känna att man inte har haft något sommarlov överhuvudtaget. Har bara haft en ledig dag på hela sommaren och det var midsommarafton!

Nåja, vad ska jag prata om då, jag vill ha något intressant att skriva om. Någon som vet? HAHA, jadu jag fick just något att skriva om. Vem går inte igenom dörren, om inte min gamla stofil till Mentor, Brigitta Ivarsson! Jadu, det var en syn. Hon har inte förändrats ett dugg, och pratar med samma röst, det var konstigt att höra, för man hörde ju den vackra (?) stämman i 3 år. Men ja, det var kul, och ännu roligare var det att höra om hur hon är så frispråkig. Haha, jaa det var dagens händelse.

Saknar dock inte ala, har både bra och dåliga minnen därifrån. Men för det mesta så var det en tråkig plats som man försökte undvika. Dock så kan man sakna en del saker, inte för att jag kommer på något nu, men det finns säkert något. Nåja, haha, jaa, det var en nostalgitripp utöver det vanliga! :D
 
/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0