What more do you want from me?

Igår när jag kom hem så åt jag mat och kom även på var jag åt i måndags, men det är en hemlis nu ;) Maha. nåja, efter det var det slummer på soffan i en timme, duscha, springa på ICA och mysa i soffan. Sedan blev det sängen runt 11, och somnade gott.

Imorse klev jag upp, inte fullt så glad och morgonpigg, meeen jag masade mig upp. Åkte med bussen as usual och har skrivit hela morgonen. Det kanske går bra med Anettes jobb, är lite nervös faktiskt. Så mycket mer ansvar än det jag gör nu, men jag klarar det nog. Snart är det helg, och gissa vad, det ska regna ! Åhh, så glad jag blir, på helgerna då man är ledig så ska det regna Pissommar! Måste även lämna tillbaka mina gladiatorskor någondag, blir förmodligen imorgon. Måste göras denna vecka iaf. Nåja, snart är det min tur att gå på fika, och jag börjar längta efter min KIWI.

En sak till, jag köpte klänningen och halsbandet från asos igår ! :D hoppas kjolen passar min förskräckliga kropp bara, för den var så fin. Har börjat planera lite grann vad man ska ta med sig till Turkey också! I know, i´m crazy. Ska bara betala Linn idag så blir grejerna mina inom en snar framtid! WOHO!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, vill se om Papegojan har öppnat, för jag vill äta där för att se om det är värt det. Hoppas det är gott där, för annars blir det gamla vanliga Lasola hela vintern, nothankyou. Oj, nu lät det som om det var det enda jag äter, men de gånger vi beställer hem så blir det ju därifrån, dock så är det inte varje dag, inte ens samma vecka. Kan dröja månader faktiskt, såå, don´t judge :)

Fick ett sms från en person som jag tror jag har bett ett ANTAL ggr att dra åt helvete. Men du verkar inte inse det, så för sista gången, KAN DU LÅTA MIG VARA IFRED???? Jag vill inte ha någonting med dej att göra, inse det! Inga sms, inga samtal, ingen msnkonversation och om du skulle se mig på stan, kom inte fram, gör ingenting, för jag skulle bara ignorera dig ändå, och du vill väl inte stå och lipa mitt i stan?

Vilket meningslöst inlägg.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Danne

Jag Ber Så Hemst Mycket Om Ursäkt Att Jag Smsade Dig i vekan här som var..

det var inte meningen att störa dig eller nått sånt. jag ville bara höra hur du måde och sånt?? men men jag ska vel låta dig vara nu då

2008-07-14 @ 18:25:30
Postat av: Elina

Men lär dig stava förfan!

2008-07-15 @ 08:32:52
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0