Workday

Igår så efter jag kom hem så åt jag, sen somnade jag i soffan i en och halv timme, vilket var skönt. Efter det var det lite bra teveprogram innan jag gick och lade mig. Såg på So you think you can dance, haha, Sex var riktigt bra :O Nåja, sedan somnade jag sött :)

Imorse så vaknade jag men jag var så trött, ville bara sova vidare. Men klev upp och gjorde mig iordning, sedan så tog jag bussen till jobbe, och nu sitter jag här. Har gjort en avflyttning idag, STOLT! :D Hihi, nåja, det regnar ute, det är jobbigt. Eller ganska skönt ändå, för då känns det inte så jobbigt att sitta inomhus o jobba hela sommaren. Men jag har som sagt 10 dagar innan skolan börjar och sedan en vecka i Alanya, vilket nog gör susen, för en trött kropp :) Nej, nu vet jag inte vad jag ska göra. Det är tråkigt i receptionen utan min vapendragare Linn. Sitter här tyst för mig själv, för ingen vill ringa och felanmäla, eller be mig springa efter tubnycklar. Nej, jag sitter här och skriver ett blogginlägg utan ett ord. Sorgligt.

Meh, vad tog åt mig. Haha, nåja, ska göra något annat nu. Kanske skriva en namnlapp :)

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0