..

Jaa, vad ska jag säga. Gårdagen började med ett besök hos mormor och morfar. det var okej. Efter det så var det åka och handla och sedan åka ner till pappa. Gick ovh lade mig en stund, för jag.. ja.. nåja, efter det så var det mat. Var väl gott och efter det så gick jag och mamma hem. Kvällen avslutades med att jag fick leka moraltant till två 35+ kvinnor. Superkul..

Natten avslutades med diverse uppvaknanden av olika orsaker vilket var superroligt, så ja, min midsommarafton var lyckad.. Så inihelvete roligt! Hoppas resten av Sverige hade kul!

Imorse så klev jag upp halv 1, gjorde inte så mkt. Fick sitta och höra till ringklockan i en kvart vilket var uppiggande. Men som tur var så slutade det. Gick på ica en snabbis och sedan åt vi mat. Hamburgare.. Sedan var det soffan och lyssna på åskan och sedan sitta och loda framför teven. Åhh, jag har ett sånt roligt liv! Nej man kanske ska avsluta kvällen med lite teve, vara lite ombytande för en gångs skull? :S

Hej, detta inlägg var inte fullt av sarkasm? :O

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0