Fika hela dagen lång

Ja, igår kväll/ natt, var jobbig, Jennifer, tack igen, utan dig ♥.. Gick och lade mig halv 4, somnade inte förrän 4- halv 5?

Klev upp runt halv 11 imorse, eftersom vi skulle fira Victor som fyller tonåring på torsdag. Då är dom jävlarna på semester uppe i Höga Kusten, medan jag jobbar, så då hade vi kalas nu. Satte mig och fika och då kom Mormor, morfar, Maria och Malte förbi. Fick pengar och en klänning av mormor och morfar, mycket uppskattat :) Sedan så fikade vi och pratade, Malte sprang omkring och busade, sötunge! Nåja, efter någon timme så åkte dom hem, och sedan kom Micke och Marina. Blev ännu mer fika och prat. Nu tittade även solen fram så drog ut en solstol :) Efter dom hade åkt skulle Victor få mamma och pappas present så vi åkte in till Mediamarkt där han fick en psp. Ja, det var det han ville ha satt. Jag köpte även ett par hörlurar vilket är mycket uppskattat, så jag kan slänga dom andra, dom funkar inte och väcker jobbiga minnen.

Nu ska jag äta hos pappa innan jag går upp till mamma, där vi ska se på finalen. Hoppas på Spanien! Dom förtjänar att vinna, och då ser Sverige inte så jävla dåliga ut heller (a)

Imorgon är det jobb som gäller, måste även in till Birsta/ stan nån dag, någon intresserad? :P Sedan är det Gatufesten också, hoppas på mycket skoj!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: jennifer

2008-06-30 @ 22:56:16
Postat av: jennifer

Tack själv gumman

2008-06-30 @ 22:56:46
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0