Genomgång av skrivare

Ja, nu är det klart! Jag och Lovisa sticker till turkiet den 30 augusti! :D Faaaaaaaan vad skoj! All inc. hotell med 300m till Kleopatrastranden och 1.8 till centrum! Sjukt skönt ska det bli.

Jaja, imorse så försov jag mej, självklart. Så det blev stressfrukost i bilen och sedan så kom man tackochlov i tid. Idag har det inte hänt så mkt, eller jo, vi hade genomgång på den nya skrivaren vi har. Mkt extrafunktioner och sånt. Nåja, det går nog :) Ringde även detur och kollade betalning och sånt. Det gick finfint. Nej, nu längtar man till maten, mums.

Har även kollat upp lite med Gatufesten. Hoppas det blir bra. Dock, så håller jag mig till cider då tror jag ;) Nåja, nuuu måste jag jobba. Puss!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0