Holmö Brygga

Idag så vaknade man av klockan och gjorde sig iordning och allting. Åkte med bussen på morgonen och gick till jobbet. Det förflöt på bra och jag svarde lite i telefonen. Är lite nervös när jag ska ta över Anettes plats, men det går nog bra. Det var ju meningen att jag skulle gå på birsta med Jennifer, men eftersom det var en middag med jobbet, så var jag tvungen att avboka, men vi ska göra det, gumms! :D

När jag kom hem så var det bara att byta kläder och gå ut och vänta på skjutsen. Min högsta chef kan verkligen inte köra bil, han körde som en kratta, men kom fram helskinad tackochlov. Åt på Holmö, vilket var väldigt trevligt. Jag åt Kyckling och stekt ris och sedan en Citronnånting till efterrätt. Det var gott, men ångrar att jag inte tog renfilén eller vad det var. Men om jag jobbar nästa år så blir det det. Efter det så kom jag hem och kollade på fotbollen. Ska snart gå och lägga mig, är tröttisch.

Imorgon är det nog bara jobb som är inbokat om inte något annat dyker upp :)

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0