Jadu.. det var den skrivaren

Ja, imorse så vaknade man av klockan, men ville inte kliva upp. Dock så ville jag inte försova mig så jag klev upp och fikade. Hade lixom ingen lust till nåt imorse, men jag kom iväg i den kalla blåsten. Fyllde på busskortet gjorde jag också, börjar lära mig :)

Kom till jobbet, lika lugnt och slappt idag,  som alla andra dar. Hehe, det är lite roligt faktiskt, vi sitter och kollar bloggar och håller på. Nåja, har iaf beställt gf biljetter nu :D yay, det ska bli skitkul. Har även pratat med Jennifer om planerna, vilket blir grrrreat! :D Nåja, nu måste jag och Linn fortsätta att förstör skirvare :O Nejdå det var inte så farligt, men lite roligt.
Ikväll, ja, då blir lugnt tror jag.. Måste ladda ipoden, det är så tråkigt att inte ha nåt att lyssna på under bussresan..

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0