Jag kommer inte på rubrik ftw

Ja, efter fikat så höll vi på, vi har haft nåt att göra nästan hela tiden idag, vilket är¨skönt, kan man somna skönt inatt. :) Nejmen, vid lunchen var jag ner och hämtade ut Linns pengar och sedan in och köpte äpplen. Funderade starkt på att köpa en kycklingsallad, men jag avstod. Kom tillbaka och nu har jag och Linn sorterat ännu mera i nyckelskåpet, så nu är det enkelt att hitta. Nejnu så är det bara 1 och en halvtimma kvar innan det är hemfärd. Då är det hockey (bra att man skriver rätt första gången. Ofc så menar jag ju fotboll), vilket blir nice.

Ihh, vad jag läängtar till den 30 augusti :D:D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

None
Jag saknar varma sommardagar och varmt vatten ute med båten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0