Lådor i massor

Imorse när jag vaknade så klevjag upp på en gång, för att jag skulle ju duscha. Men till min förvåning så var jag pigg och glad. Det var en riktigt kul överraskning. Fikade och gjorde mig iordning och gick några minuter tidigare för att få njuta av morgonsolen. Ah, det var så härligt, så idag var det shorts och linne som gällde :)

Kom till jobbet och startade upp datorn, och det försörde ju min morgon, men det är bättre nu :) Jag och Linn har gått iväg med en massa kartonger till återvinnigen nu, så det är skönt att det blir fint här nu :) På lunchen ska jag ut och äta med Jennifergumms, ska bli trevligt :) Ska även in på Nordea och betala första delen på resan, så det är nice.

Fick även min lön idag, vilket är skiiiiitbra! :D tjänade dubbelt så mycket än vad jag gjorde två veckor på ängsklockan förra året :D Ändå har jag bara jobbat 9 dagar :D yay, i say!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0