Liiiista

DIG:
1. Hur lång är du: 180cm
2. Vad vill du bli när du bli stor: jadu, det vet jag inte riktigt än..
3. Vad pluggar du: samhälle samhälle
4. Har du långt hår: mjarå det har jag väl :)
5. Vilken hårfärg har du: mörkbrun
6. Sminkar du dig: ja
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu: vitt och svart

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop: Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa: men båda..
3. Hur många syskon har du: 2
4. Vad är det senaste du sa till din mamma: godnatt, sov gott?
5. Vilken mat lagade din pappa senast: jadu, det var kötbullar och potatis, men jag åt inte av det :S
6. Hur många ställen har du bott på: 4
7. Vem i din familj stör du dig mest på: hehe (A)
8. Vilken familjemedlem är snällast: jadu, jag vet inte.. beror på situationen
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon: i måndags när vi (dom) badade
10. Hur gammal är din mamma: 35+

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis: I måndags
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar: jennifer
3. Vem har du varit kompis med längst: Lovisa
4. Vem känner dig bäst: åh, det är nog Jennifer
5. Längsta tid du varit osams med en kompis: jag vet inte..
6. Skulle du sagt till en kompis att du hatade hennes tröja om du gjorde det: på ett snällt sätt kanske (a)
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar: nope

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag: jeans, ett tublinneaktigt och en kofta
2. Har du bytt om idag: nope
3. Favorittröja: timråbo (A) haha, nej jag vet inte..
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet: åh jag vet inte.
5. Har du gett bort kläder nån gång: aa det ha jag.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång: ohyes
7. Har du handlat kläder genom internet: det har jag
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång: nope
9. Fulaste plagget andra könet kan ha: men speedos i think :o
10. Vad använder du för skor: alla möjliga, iadg ett par tygskor från hm
 
VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar: absolut
2. Klä dig annorlunda: mjorå
3. Vara dig själv: njae
4. Visa dig i bikini/badbyxor: helst inte, men det går ibland :)
5. Fisa inför din pojk/flickvän: haha..
6. Pierca dig: japp
7. Ge dig på utmaningar: kanske (h)
8. Ha sex på offentlig plats: huh, säkert ;)
9. Vara omogen: men duh, ofc
10. Äta småkryp: ohno

RANDOM:
1. Vet du vem Fato är: nopa
2. När tuggade du tuggummi senast: alldeles nyss
3. När var du på semester senast: om du menar semester, så kan det vara utomlands så var det nog finlandsfärjan (a)
4. Vilken färg är det på din tandborste: grön
5. Är ditt hår tråkigt: ohja
6. Vad har du för påslakan just nu: vitt med nåt mönster
7. Vem såg dig naken senast: moi
8. Hur ofta duschar du: varje dag/ varannan dag
9. Gillar du Bubbel roller: jomen visst :|
10. När ska du gå och lägga dig: kan göra det nu, om jag får ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0