Lite stressigt kanske?

Ah, igår så vann ju Spanien, vilket var bra! Somnade dirket efter slutsignalen, vilket var hur skönt som helst.

Imorse så vaknade jag och klev upp. Kände inte att suget för mat fanns, så det blev bara något lätt. Gjorde mig iordning och sedan blev det att åka med bussen till jobbet. Ska sitta hos Anette, men det är lite rörigt, så hon kan inte lära mig så mycket, men jag försöker att snappa upp lite grann iaf :) Nu har jag haft en väldigt god fika, tack för det Lotta! :D

Idag så SKA resan betalas, för annars går det inte, men ska gå på lunchen. Guud, vad jag längtar! Ikväll så ska jag och mamsen ut och gå, börja lite granna inför beachen i Turkiet, då det nog inte blir nå mycket bad här. Imorgon, Birsta med Jennifer!!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0