Måndag morgon

Ja, då var det åter en vecka med jobb. Ilskan har lagt sig lite från igår, men jag står för allt jag sa och för allt jag skrev. Ville bara säga det. Kunde inte somna igår, pga alla tankar som snurrade runt i huvudet.

Imorse så klev jag upp 0618, vilket är ganska jobbigt. Men klev upp och fikade osv. Försäkte bestämma what to ware, så då kollade jag ut, så det blev jeans och långärmad tröja. Nåja, slängde upp paraplyet och gick till bussen. Kom till jobbet och det har faktiskt hänt något på morgonen, jippie. Jag och Linn sprang runt som yra höns för att försöka hitta ett par nycklar, men det funkade som tur var, efter lite om och men. Jag sitter ju ute i receptionen själv, men tackochlov så har man annan personal till hjälp :)

Snart är det fika, längtar efter min lingongrova med herrgårdsost på. Mums. Om en kvart får jag äta den.

Jag längtar såååå mkt till ikväll, Lovisa kommer förbi mig, vilket i sig är supertrevligt, men vi ska göra.. DET! Vi ska verkligen göra det och vi ska ha så himla kul, fyfan vad kul! Berättar mer ikväll då allt är ordnat! :D Nej nu ska man kanske slänga upp husar programmet så man ser ut som man jobbar. Det blir förmodligen en lugnt dag :) CIAO!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Att vi ska ha kul det kan du ge dej f*n på att vi ska ha;) loove

2008-06-23 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0