Men så bra då

Bara så att vi reder ut det, så är ju jag superavundsjuk på er, därför måste jag härma allt ni gör. Det är inte så att jag och Lovisa har planerat själv och inte tänkt på er överhuvudtaget, nejdå. Nej, det är ju som sagt så att jag vill ju bo i samma stad som er och jag vill åka samma dag som er, för att jag är så avundsjuk på er. För det är ju absolut inte så att det är vi som tycker det var behändigt att åka härifrån och att åka dit, och just samma dag, det hade vi redan planerat innan ni bestämde datum. Och ang. min glappkäft som det var ja, så är det lätt fixat pga lite olika orsaker, så det är lugnt din nära kommer inte hit längre. Såå, du slipper mig och jag slipper dig. Synd bara att det skulle bli såhär, för jag hade inget emot er, eller era planer, men tydligen så hade ni något emot mig och mina planer så, vad ska jag säga? Hoppas du har det bra med att vara sur och irriterad hela tiden på såna saker, när det finns mycket att vara glad för. Men nej just det ja, vi skulle ju förpesta din semester, så var det ju.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Reder ut gör man inte genom en blogg, lilla du.

2008-06-28 @ 01:01:11
Postat av: juppy

ja jag har förstått att du är de. vi tyckte de va lite för mycket för att bara va ett sammanträffande att ni skulle åka samtidigt till samma ställe. vi tycker inte om sånna som jämt ska ta efter andra, fast de kanske du har märkt. de va bara de jag ville ha sagt. och jag kanske tycker de är fantastisk trevligt att vara sur och irreterad över saker, men de är inte ditt problem så de behöver inte du lägga dig i. dessutom har jag aldrig påstått att jag inte är glad, för du ska nog se att jag är gladare än dig :)

2008-06-28 @ 18:33:16
Postat av: Anonym

Småbarnsfasoner att ens ta upp att ngn annan åker samtidigt..herregu!

2008-06-29 @ 10:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0