Nycklar i tusental

Ja, efter lucnhen här har jag och Linn suttit och sorterat alla fastighetsnycklar. Det gick kanoners, förutom en som kom och undrade vad vi höll på med ? Det var inte så att vi gjorde nya lappar till de som hon hade skrivit på för att hon har så dålig handstil? Nejdå, vi dom små änglarna (A)

Det är det vi har sysslat med det mesta av tiden, sprang lite fram och tillbaka och svarade i telefon också. Fick även göra min första avflyttning, woho i say! :D Jag känner mig svengelsk, kanske för att det blev lite engelska här på slutet.

Nej, snart ska man sätta sig och halvsova på bussen hem, mysigt :) Nej, nu ska jag inte se till så Hon blir sur igen :O Hihi!

Btw, jag vill träffa Maria och Malte snart!!!!!!!!!!!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0