Oh my god!

Tänkte bara slänga in ett inlägg ang. en del kommentarer som jag förmodar är riktade mot mig. För det första hade jag och Lovisa redan pratat/planerat den här resan redan innan jag visste att ni skulle iväg. För det andra så har inte landet, staden eller att vi har all inc. någonting med er att göra. Herregud, bara för att ni bokade före oss, betyder det att ni har förtur på stället? Så ursäkta mig så mycket om jag förstörde era planer med att jag ska åka dit också, det var inte min mening att göra livet surt för er. Men faktiskt så är det lite barnsligt av dig/ er att bli arg över att jag ska åka till samma ställe, herregud, vi bor ju inte ens på samma strand. Ni behöver inte ens prata med mig på planet, eller förresten, jag vill inte prata med er, för om ni är så omogna att vi åker till samma ställe och får ett anfall över det så.. ja.

Och för det tredje så berättade jag bara för att hon ville veta lite mer, eftersom du inte hade berättat. Men jag ska sitta tyst nästa gång, jag lovar!

Nej, detta förstörde min morgon, men hoppas dagen blir bättre, hörs!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0