O'learys

Ja, nu sitter man på lunchen, tänkte skriva lite smått, eftersom jag har tråkigt :) Idag så klev jag upp 6 och duschade. Var supertrött imorse, men pallrade mig iväg till bussen. Kom hit och idag har jag fått svara mer i telefon osv. Men jag får bara konstiga samtal, inget som jag kan. Det är lite synd, men jag lär mig snart.

Hade lunch alldeles nyss som sagt, glömde matlådan idag så jag fick dra ner med tanterna på O'learys. Men det var gott, haha. Nu sitter man här och halva dagen har gått, det är bara 4 timmar kvar. Men det är ganska kul faktiskt så jag klagar inte. Har fått min lön typ, fast jag får den inte insatt förrän den 27:e, men jag fick ett papper. Det var roligt :D Nåja, nu kanske man ska joina tanterna i fikarummet och prata skvaller :)   Skriver ikväll.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0