Otroligt lugn dag

Ett samtal på en och en halv timme. Det är helt otroligt, så lugnt har det inte varit på hela veckan, och då har veckan varit otroligt lugnt. Nåja, jag skrev inget igår så jag kan skriva idag kanske.

Igår så kom jag hem och handlade lite innan jag kom hem och åt. Fick gå och handla lite till innan jag satte mig framför datorn. Det blev ändringar på midsommar, men vad ska man göra åt det ? Nåja, efter det så kollade jag på fotbollen, men dom spelade ju så frukantsvärt dåligt att man kunde dö. Så när det var en kvart kvar så gick jag och lade mig. Det var skönt för jag var väldigt trött.

När jag klev upp imorse så hade jag inte sovit en hel natt. Har inte gjort det på hela veckan, fattar inte. Men det är nog Melissas fel, eftersom hon inte går in på kvällen, så då måste jag släppa in henne på natten ist. Men, jag klev upp imorse och fikade osv. Gick till bussen, fick fylla på busskortet också. Men jag fattar inte så mkt, ska kolla sen hur mkt pengar jag har egentligen.

Nåja, kom till jobbet och började. Men jag har bara suttit och kollat in i väggen typ, eller det har jag inte heller, jag har suttit på nätet och surfat. Så det är skönt att kunna göra något iaf. Nåja, fick lönebeskedet och det såg väldigt lovande ut :)
Ikväll så blir det.. ja, jag har ingen aning. Sova kanske..

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0