Resaaaa

Ja, nu har man snart avslutat sista dagen denna vecka. Det känns skönt. Det blev iaf något samtal nu på eftermiddagen. Men det har gått bra. Maggan lämnade mig själv i receptionen, men det har inte kommit någon och det har nästan inte ringt alls, så det är tråkigt faktiskt. Men det har det varit hela dagen.

På lunchen så gick jag ut och satte mig, det var riktigt varmt och skönt, men det brände på benen för att jag har ju jeans. Men det går nog bra :) Köpte även en glass på fikat och gudars vad gott det var. Mums!

Nåja, jag och Lovisa har hittat en resa som jag tror vi kommer att beställa! Kommer bli kanon, om allt går igenom. Men vi måste väl prata igenom allt och jag måste skaffa målsmansblanketter osv. Meeen, det löser sig nog. Blev inte så dyrt för all inc. i ett dubbelrum :) Nej, nu måste jag sluta, för det ska ju se ut som om jag jobbar ;)

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0