Snark

Åh gud vad denna dag har varit stressande. Ojoj, det har vart follk här hela tiden och det här är typ den enda stunden jag har haft på hur länge som helst att kolla något annat än husar. Nåja, på lunchen så gick jag och betalade resan, och det gick bra! YES!  Nu känns det som om vi verkligen ska åka!

Efter lunchen var det om inte ännu mer stressande, och i det stressigaste ögonblicket, så kommer mamma, pappa och bröderna förbi. Haha, det var trevligt iaf. Sedan så har der varit körigt. Tog fika nästan en halvtimme försent, men det går bra ändå. Nu ska jag snart åka hem, och idag blir det sova, eller nej just det, ska ut och gå med mamma sen också, åhh döden, är så trött!  Nåja, det får gå, har jag lovat mig själv och mamma, så har jag!

Nej, nu ska jag se om Anette behöver någon hjälp, CIAO!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0