sorry

Nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag, men jag har helt enkelt inte orkat. Men jag ska försöka sammanfatta, då jag ändå inte kommer att somna den närmsta timmen..

Måndag

Efter italienskan, där jag fick MVG :D Kom hem, gjorde inte så mkt. Umgicks med familjen osv.

Tisdag

Kom till skolan och hade mentor, fick fika :) Efter det så var det lunch och efter det geografi. Fick fika där också. Mums. Sedan så åkte man hem. Myste i soffan med fotbollsEM. Det var väldigt mysigt.

Onsdag

Åkte till skolan och städade ut skåpet. Åkte sedan in till stan med Lovisa. Gick omkring, skaffade resekataloger. Gick till tandläkaren där dom lagade. Skaffade ett nytt busskort. Åkte med pappa hem. Kom hem, kikade i katalogerna och är fast. Ska utomlands.

Torsdag

Åkte in och såg på Guldkotten. Det var kul faktiskt. Mamma hämtade mig och vi åkte till Birsta. Yrade omkring innan man åkte till timrå och grejade. Träffade mysjennifer! :D Åkte hem osv. Sov en stund innna det var mat och Victors skolavslutning. Efter det så var det fotboll och mys som gällde. Nice! :D

Imorgon är det skolavslutning, får se hur det slutar.. om allt funkar blir det j*vligt kult! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: jennifer

hoppas ni får det underbart roligt imorrn baby ;)

2008-06-13 @ 00:40:57
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0