Summerrrrr

Åhh, vilka underbara två dagar det har varit. Nu sitter man här och är solbränd typ överallt. Men det var det värt.

Igår så åkte vi ner till båthamnen runt 3. Donade lite innan vi åkte runt halv 4 kanske. Seglade riktigt bra igår också. Det var riktigt kul. Några timmar senare så var vi framme i Åkeröviken. Då gjorde vi upp en brasa och grillade kött. Det var riktigt gott. Flamsade på ett tag osv, innan vi gick in båten och spelade kort och myste. Det var riktigt nice. Typ halv 12 så gick vi och lade oss.

I morse så vaknade man av att motorn startades. Klockan var typ 6, men pappa körde till Lilla Sandviken ist. Vi låg och sov till klockan halv 9 ungefär då vi klev upp och åt frukost. Efter det så var det på med bikinin och klänningen innan vi gickk in till stranden. Killarna började bada lite smått, men vi gick till en gammal militärbunker före osv. Det var ganska coolt, eller inte. Nåja, sedan blev det bad för killarna och fika på stranden. Jag var dock för feg för att bada, det var bara 13 grader. Nåja, efter att man har legat och glassat ett tag på stranden så kommer det en hel jävla släkt och intar stranden. Så då går vi tillbaka till båten. Då kommer pappa med förslaget att vi åker in till stan och käkar på Max. Alla var på. Låg på däcket i typ en timme när vi gick över havet. Det var riktigt nice, och det gungade skönt. Men efter ett tag så var jag tvungen att söka mig till skuggan. Gick och sov en stund och när jag vaknade var vi framme i stan. Fan i helvete vad varmt det var där. Det var så fruktansvärt varmt. Men gick iaf och käkade och sedan till båten. Därefter blev det Alnön runt och sedan hem.

Kom hem, kikade på teven, hjälpte Victor med matten, duscahde och satte sig här. Det gungar nu och jag ser ut som en krabba, men livet leker. :) Bilder och en film kommer senare ! :D

"Zäta-Zäta Top och Emma Green är bra!" (ZZ-top och Ebba Grön) - Ett av många citat av Victor, min kära bror.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0