Svartsjuka

Daniel Nyström, det här inlägget är till dig ditt förbannade svin!

Ska vi ta det från början? Vårt förhållande började 17 november. det var bra i början, men jag började märka att du var svartsjuk. Du ville inte erkänna, utan det fortsatte. Hittade dig med att kolla igenom min mobil när jag sov. Skulle kolla vilke jag skrev med, om det var en kille skulle du ha all fakta. Om det ringde skulle du veta vem det var, om jag var på stan, skulle du veta vad jag gjort och vilka jag träffat. Du litade inte på mig en jävla sekund. Det tog dig hela 4 månader för dig att erkänna, men inte fan blev det bättre. Fan vad jag led hela jävla tiden. Jag kan ärligt säga nu att jag slutade älska dig tidigt, för jag tål inte svartsjuka. Jag gjorde slut, den 4 maj. Trodde jag var fri, kändes att allt skulle bli bättre, skulle kunna leva mitt liv och försöka att få en sån bra sommar som jag kunde få.

Men tro fan i mig att jag har fel. Allt blev bara värre, inte nog med att du är ett känslomässigt vrak, så ska du fortsätta att vara på mig. Hela den veckan mådde jag piss. Vi bråkade och bråkade och sedan blev det stopp, ett tag. Sedan började det igen, det gick bättre, försökte att vara vänner, eller ja, så bra som det gick. Du gjorde mig en tjänst och det började bli bra. Men sedan vände allt. Du gick bakom min rygg, till min egen bror för information om mig. Så  jävla lågt trodde jag inte ens att en människa kunde sjunka. Fyfan för dig, jag hoppas att jag aldrig behöver se dig igen, du är ett svartsjukt svin, och jag tycker synd om den nästa som blir din flickvän!

Hejdå, föralltid och fanimej vad skönt det ska bli

Kommentarer
Postat av: Idioten Danne

Allt Jag Kan Säga Är Förlåt att jag kom in i ditt liv och förstörde det totalt. jag vet att du inte har haft det lätt här i livet så kommer jag och bara gör det väre för dig förlåt mig så mycket, du ska inte behöva stå ut med ett sånt jälva svin som jag är. jaa jag erkäner jag är världens största IDIOT och jag hoppas att jag inte kommer förstöra nån mers liv.. du förkänar en bra kille och det vet jag att du kommer hitta så himla underbar du är.. så från och med nu ska du aldrig mera besväras av mig eller behöva prata med mig jag ska inte förstöra ditt liv mera.. Ha det så bra nu och för alltid sköt om dig.. Förlåt

2008-06-22 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0