The bussride from hell

Igår när jag kom hem möttes jag av en trevlig överraskning, min kära moster och kusin samt mormor var på besök :) Jag satte mig och åt lite snabbt innan vi satte oss ner och prata. Han är såå gullig, har börjat prata i  massor och går jättebra. Han är ett  riktigt busfrö :)  Nåja, efter ett tag så fikade vi innan de var tvungen att åka hem. Då så blev det lite slapphet framför teven innan det var fotboll.

Matchen var bra, förutom att det blev en massa jävla avbrott. Men, tyvärr så blev det Tyskland som gick vidare, hejade lite på Turkiet, då man själv ska åka dit :D :D Men men jag gick och lade mig efter matchen och somnade gott.

Vaknade imorse och trodde att det var lördag. Var tvungen att kolla kalendern på mobilen, och insåg att det var torsdag :S Åhh, då blev jag ganska less. Men jag pallrade mig upp och fikade frrukost och gjorde mig iordning och sånt. Sedan var det bara att ta bussen. Till min skräck så stod den redan på busshållsplatsen, så jag skyndade mig dit, men tackochlov så åkte den inte. När jag satte mig på bussen så var det ipoden som gällde. Men vid torsboda fick jag min första ögonöppnare. Han tänkte köra 609:ans väg. Men hell no, han fick backa tillbaka och köra ut på motorvägen. När vu skulle svänga upp mot Norra, så gjorde han inte det utan fortsatte till första infarten till timrå, körde som en galning genom den rondellen och tillbaka till norra. Åkte sedan igenom sörberge och tro på fan att han skulle in till Tallnäs, men vi skrek tillo före så han körde den riktiga vägen. Kom till jobbet, 10- 15 min senare än vad jag brukar.

Kom till jobbet och fick uppgifter av Anette på en gång, vilket var skönt Gjorde mappar och stoppade in papper i dem. Det var skönt att ha något att göra :) Nej nu skriker min mage efter något att äta, så man kanske ska ta en fikarast snart :O Hihi, uppdaterar säkert senare :)

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0