To reverse what's been done

Idag så vaknade jag av klockan, men det enda jag ville göra var att ligga kvar i sängen. Men jag masade mig upp och gjorde frukost. Fixade iordning och packade väskan innan jag gick upp till bussen.

Kom dit, pratade lite osv. innan vi kom till skolan. Hade gympa, brännboll, tråkigt. Nåja, det gick väl an, men det var inte så kul nej. Efter det så var det duschen och lunch som gällde. Hade samhälle, och alla fick tillbaka sina rapporter. Men min fanns inte med, blev lite nervös. Sedan gick hon och letade den, och hittade den, tackochlov. Hon rättade den och jag fick tillbaka den i slutet av lektionen. Efter det så hade vi italienska där vi skrev en text osv. Fick reda på betygen osv, men hon var inte säker på mig, får antingen ett vg eller ett mvg, hoppas på det sista! Fick även reda på psykologin, mvg :)

Efter skolan så var det bara att ta bussen hem. Kom hem åt mat, åkte upp till mamma där vi fixade grejer åt melissa. Sedan åkte vi hem. Kikade på teven innan jag satte mig här. Ska gå ner och hjälpa Victor med matten! Snälla storasyrran här då :) mueeehehe.

Imorgon så har jag bara en lektion, ska dra in på Birsta då en sväng, får se om det blir med mamma eller själv. Ska kolla ut lite skor osv, ska även lämna Jennifers rapport då :) Pusss

/ ElinaAnnaErikaEvensson



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0