We are the angels, and we are the ones that are praying

Imorse så vaknade jag av klockan. Meen, jag var frotfarande trött, så jag sov en timme till. Det var skönt. Klev upp så hade mamma gjort gröt åt mig. Fixade mig osv innan jag gick till bussen. Hoppade av i Tallnäs och gick till gympan. Men där var det ingen som jag ville vara med, så då gick jag till skolan. Hittade Lovisa och vi gick och åt. Efter det så satt vi ute lite granna och planerade, kommer bli skoj. Sedan så hade vi Samhälle. Fick VG på kommunistgrejen och MVG i slutbetyg. Är nöjd. :)

Nu sitter man och väntar på italienskan. Vill veta mitt betyg och sedan sluta. Åhh, längtar till skolan är över. Skriver mer sen. Hejdå!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0