Without you, I walked into quicksand

Lite bad uppdatering, men vädret är ju så vackert :)  Nåja, igår så åkte man in till skolan lite sent, så man missade psykologin, men det gör inget. Efter det så käkade vi och sedan blev det skriva om kommunismen med Belle och Madde. Det gick riktigt bra och 4 timmar senare så var vi klar. Det blev super. Efter det så åkte jag hem och gjorde inte så mkt, innan vi åkte till Birsta. Pappa skulle ha ett par jeans och en tröja. Tro fan att han roffar åt sig det första bästa. Men jag fick han iaf att de de bättre jeansen :) Efter det så blev det Jula och lämna lite stuff hos moster. Därefter hem och sova vid halv 11.

Imorse klev jag upp vid 9. Gjorde mig iordning, men jag blev svettig på en gång av kläder, det är så varmt ute. GAhhh. Nåja, gick upp lite tidigare och köpte en Loka Hallon med Grape och ett äpple innan jag hoppade på bussen. Kom till skolan, hade sista svenska lektionen för det här året. Sedan lunch och sedan skrivning. Gahh, kände hur energin drevs ut ur min kropp på en gång. Skrev 8 sidor, men det mesta var bara blahablah. Det blev inte bra. Hoppas jag klarar det bara. Just då så brydde jag mig inte. Gick sedan till Tallnäs där mamma, pappa och Marcus var och fick skjuts därifrån. Köpte en mjukglass med mamma och hämtade lite grejs hos henne. Fick även klänningen som jag beställt. Kanske blir den på midsommar om jag inte får ta mammas. Den var fin :) Efter det så åkte vi ner till far. Nu har jag och pappa käkat och jag sitter här. Väntar på att det ska bli kallare på altanen. Jag ljuger inte när jag säger att det är minst 50 grader där. Men sen så blir det att sitta där en stund på kvällskvisten. Vill vara brun och fin på skolavslutningen, då jävlar !


I helgen blir det inget skrivande, för då åker vi ut med båten till Barsviken osv. Det blir sol, bad och umgås med familjen och vet ni vad, jag tycker faktiskt om att vara med min familj. Iaf när vi är ute med båten ;) Men vi hörs kanske på måndag eller något. Ciao babes!


/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0