work

Ja, idag har man då börjat jobba.

Vaknade klockan 6, men klev upp runt halv 7. Gjorde mig iordning osv innan jag gick iväg till bussen. Klev av och gick in. Var inte så mkt personal där utan alla satt i fikarummet innan dem öppnade klockan 8. Fick skriva lite felanmälningar och kolla brickor osv. Det var en väldigt slö dag, men det var kul att lära sig. Speciellt när det är en annan tjej där i samma ålder typ, blir roligare så. Nåja, dagen slutaade halv 5, så då åkte jag hem. Åt mat och sedan var det teven och datorn som gäller. Blir fotboll sen och sedan soooova, för jag ska upp imorgon också. Är ledig på fredag, skönt!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: jennifer

Längtar till imorrn :D

2008-06-16 @ 22:58:55
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0