You're wasting time on me

Imorse så vaknade jag av att jag vaknade och visste inte vad klockan var. Hade försovit mig, men inte så mycket. Gjorde mig iordning osv. innan jag gick till bussen.

Kom till skolan och hade samhälle. Började skriva vår text. Den blir superliten och täcker verkligen HELA pappret. Nåja, efter det så hade vi mentor. Pratade om projektarbeten osv. Det blir nog bra. Efter det så var det äckellunch, men åt i alla fall för att få i mig nåt. Efter det så var det bara att vänta tills bussen gick. Jag och Madde gick och väntade på den. Pratade med henne på bussen, vilket var nice :) Hoppade av vid Birsta och gick till Jennifer. Hon fick tillbaka sin rapport och jag stod med henne en halvtimme, innan Lovisa kom. Vi gick då och köpte glass. Åhh, så gott det var. Hallon sorbet, blåbär och choklad. Åt den och sedan så gick vi i alla skoaffärer vi hittade. Hittade ett par underrrrrbara skor. Dom var sköna, snygga och vita. Två nackdelar; jag blir 195cm lång och dom kostade 600:- Men annars hade de varit mina.

Sedan kom Lovisas mamma och vi gick lite till innan de skjutsade hem mej. Kom hem och åt lite. Efter det så kikade jag på teven innan jag satte mig här. Ska se på DH ikväll innan det blir sängen tror jag.


Imorgon blir det plugg som gäller. Pusss


/ ElinaAnnaErikaEvensson

None
En bild från i helgen


Kommentarer
Postat av: Lovisa

lycka till på provet gumman;)

2008-06-03 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0