And that I touched your heart so deep

Lördag

Klev upp kanske klockan halv 11. Gjorde inte så mycket utan fikade osv. Sedan så runt halv 1 så åkte vi ut till mormor och morfar, eftersom de har fyllt år i veckan. Grattis till er! :D Men när vi kom dit så fick vi reda på att förra söndagen hade morfar ramlat ute, så han hade brutit axeln. Usch, stackaren, fick gå med en mitella och allting. Det var verkligen synd om honom. Fick även träffa mina småkusiner, William och Oliwer. Nice! Efter att vi hade varit där ett bra tag, åkte vi hem. En stund senare kom Lovisa också! Sweet! Vi pratade på osv. Sedan var det mat. kött och potatisklyftor och rödvinsås. Finns det något godare? Efter det spelade vi lite kort, innan teven hägrade resten av kvällen. Såg melodifestivalen och lite annat smått och gott innan vi gick och lade oss halv 12. Vi låg och pratade en stund till innnan vi somnade sött.

Söndag

Klev upp kanske runt halv 11. Gjorde inte så mkt. Kollade lite på Vasaloppet, men jag somnade. Tog även farväl av Victor som ska åka till Åre i en vecka med Jacob, fan vad avundsjuk jag är .Efter det så åt vi lite lunch och sedan så spelade vi kort. Vi spelade ganska länge och pappa ville också vara med. Men det var roligt. Hon åkte hem runt 4 så då tog jag det lugnt ett tag, innan jag började packa. Sedan så bjöd Marcus med på en kebabtallrik. Åt den hos mamma, och efter det så gick vi och handlade. Kom hem och satte mig vid datorn en stund, innan jag satte mig och tittade på reprisen av Top Model 9 och nu snart är det En annan del av Köping. Kanske man ska se på det? Jaja, sedan så ska jag vara hos mamma hela veckan, så om det är nåt ni vill så är det ju mobil och mammas hem nummer som gäller. HÖRS!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image43
Jag älskar dig Anna Evensson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0