And they're the reason that I scream

Ja, idag så började dagen med att jag vaknade av att Lovisa kom in i rummet. Hon gick och lade sig en stund, medan jag gick och duschade. Efter det fikade vi lite smått och sedan så gjorde jag mig iordning. Då ringde Jennifer, hon skulle komma förbi. Men hon villade bort sig, så Lovisa sprang och mötte henne. Haha, sötprupp. Efter det gick vi till Folkan. Såg på en film, Mississippi Burning. Var faktiskt ganska bra för att vara från 1988. Efter det så var det lunch och diksussion som gällde fram tills att det vi skulle åka till skolan. När vi kommit ut på gamla e4 så var bussen tvungen att vända.. Fan, har aldrig vart så rädd under en bussfärd. Min mardröm. Aja, det gick bra och vi hämtade upp några. Efter det så hade vi engelska nationella, test. Det gick bra och efter det så hade vi möte med Mats. Tror nästan jag har valt vad jag vill gå efter gymnasiet! :D Aja, efter det så tog jag och Jennifer bussen mot stan. Hon hoppade ju av i Timrå men ändå. Kom in till stan och åkte till Daniel!

När jag kom dit, så dividerade om vad vi skulle äta, och det slutade att vi beställde pizza xD Efter det så myste vi bara på  i sängen/ soffan. Sedan runt 12 så gick vi och lade oss. Vi låg vaken ett tag och pratade lite. Det var skönt! Sedan så hade jag såå fruktansvärt ont i benet, vet inte vad det var. Men kunde inte somna pga det. Daniel försökte massera bort det, men då blev det bara värre. Men tillslut somnade jag runt halv 5 kanske.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image45
Bara för att du gillar den ♥


Kommentarer
Postat av: danne

japp jag älskar den bilden :) hehe
puss puss på dig sötis

2008-03-14 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0