Dem ljög och bedrog oss med sanningen

Ja när jag åkte hem, hade jag sällskap av Lovisa och det är som det brukar. ingen pratar, utan sitter med sina ipodar och lyssnar på den. Men det är alltid trevligt att ha musik i örat (: Efter det så gick vi på ICA och syndade lite grann. När vi kom hem så spelade vi lite Burnout, tackochlov, jag har inte förlorat min talang :D Sedan så skulle jag äta, spagetti och köttfärsås. Sedan så gjorde vi inte så mycket, lekte lite med datorn innan hon åkte hem och jag ställde mig och diskade. Sedan så tänkte jag gå upp och se på hockeyn, men jag orkar inte. Så det blir radion här hemma istället.

Fick reda på en sak idag också. Fyfan för den personen. Usch, det gillar vi inte!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image57
Så lik Melissa i think.. ♥

Kommentarer
Postat av: Danne

Hejsan sötis vad är de som har hänt ??

2008-03-18 @ 23:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0