Don't look don't talk don't yell

Idag så vaknade jag klockan kvart i 7. Men jag snoozade fram till sju kanske. Älsklingen låg kvar en stund, medan jag gick upp och gjorde mig iordning. Sedan så gick vi till bussen i snövädret. Fan för vädret! Mötte upp Jennifer och vi gick till skolan. Vi var själv så vi jobbade djävulen och blev klar. Så nu är vi klar med hela temat we think! :D Nice! Efter det så satt vi och försökte fixa min blogg, men det blev inte så bra. Så vi gick och åt lunch. pastasallad med rhode island sås. Mumma! Efter det så har jag suttit med min blogg i snart två timmar. Och här är resultatet! What do you think? (: Aja, idag så ska jag se på hockeyn och jag vet inte riktigt. Måste plugga på psykologin också, för att jag har prov på torsdag. Fick reda på igår också att jag får gratis klippning. YAY ! :D det behövs verkligen då plånboken är tom praktiskt taget hela tiden. Jaja, nu ska jag gå och göra något nyttigt resten av tiden. Ciao bella!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image59
fyyyfan vad jag saknar Höga Kusten!!! ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Riktigt snyggt blev det gumman, är riktigt avundsjuk ;D

2008-03-18 @ 13:43:25
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se
Postat av: LouLou

jag tycker att blogg vart riktigt NICE;)
lovee

2008-03-18 @ 16:31:55
URL: http://minigris.bloggagartis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0