I hope your heart won't have to hurt anymore

Idag så väcktes jag av pappa som kom in och sa att han åkte. Visst sa jag och somnade om. Klev upp kanske halv 2, vilket var vääldigt skönt. Efter det så fikade jag och satte mig vid datorn. Runt 4 kom pappa och Daniel hem och då så gick jag och Daniel och sov en stund. Efter den lilla sovstunden så var det mat. Efter det så var det hockey. Fan vad bra dom spelar nu vettu. :) Haha, Modo har inte en chans. Efter det så var det ju melodifestivalen som gällde och det visade ju sig att man hade rätt. Charlotte tog hem allting. Aja, efter det så satte jag mig här och försökte fixa med bloggen, men det blev inte så bra. Någon som kan hjälpa mig ? (A) Ja, nu ska jag gå och leta upp Daniel i think, för vi hade ett litet gräl alldeles nyss. Not good :(

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image49
Will everything ever get well with you? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0