I love you

Daniel Nyström, jag älskar dig.

Har tänkt att berätta hur vi träffades osv. Kanske inte någon som är intresserad, men vill komma ihåg själv :)
Tja, det började med att vi hade varandras msn i ja, det var säkert något år, innan vi började prata. Vi började prata ganska mycket nu på hösten. En lördagskväll (10/11-07) så hade vi båda väldigt tråkigt, så då bestämde vi för att träffas, the first time. Aja, efter lite övertalan så fick jag skjuts in. Mötte han vid navet och det första han sa till mig var; Gud, vad lång du är. Haha, ja, den som inte vet det, så är jag vääädligt lång. Efter det så var vi båda lite nervösa, men vi hade bestämt att vi skulle gå och spela biljard. Sagt och gjort, så gjorde vi det. Spelade i någon timme innan de stängde runt 12. Jag vann! :D Efter det så var det 2 timmar kvar innan min buss skulle gå, så vi gick omkring lite i stan. Vi frös så vi gick till SJ, av alla ställen. Haha, men där var vi ensam så man kunde lära känna varandra. Efter någon timme där så blev jag törstig, så vi gick till donken. Sedan så satt vi där och pratade tills jag var tvungen att ta bussen hem. En lång kram innan vi gick och efter det så var jag fast! Haha, de följande dagarna var väääldigt trevliga och nervösa, men efter en vecka så var vi tillsammans, och vi är det fortfarande, och kommer vara det lääänge.

Daniel Nyström, du förgyller min vardag. Du är ljuset i på min himmel. När jag är med dej så känner jag mig komplett. Visst, jag vet att jag har ett ganska konstigt temperament, men jag älskar dig, och jag vill att du ska veta det. Förlåt om jag sårade dig tidigare ikväll, det var inte meningen. Men jag vill att du ska veta att jag vill att det ska vara du och jag hela livet. Älskar dig gubben, då, nu och föralltid ♥

image51
with you I feel complete, for once in my life

Kommentarer
Postat av: Danne

Fyfan va gullig du är :)
blir så glad när jag läser det här :)
puss puss älskar dig gumman

2008-03-19 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0