i´ve got the microfon, so don´t go to far

uppdatering;

jaja, jag satt ju vid datorn och nördade hot dog bush. Jennifer, din elaking som visade spelet. Jaja, kom till sista banan, men orkade inte köra den. Så då satte jag och pratade med folk och var på allmänt jättebra humör. So wierd. Aja, men efter det så gick jag ner. Men då skulle mamma och jag åka på en gång, o då visade det sig att det var Criminal Minds på teven. Så då skyndade vi att åka hem till mamma, springa fram till teven, sätta på den, och trycka på femman. Tack och lov missade vi inget viktigt. Men iaf, efter det så satte jag mig här. Det är nice att sitta i sängen och skriva. För det känns som om inspirationen flödar mer om man sitter skönt. Eller halvligger, men iallafall. Aja, vet inte vad jag ska göra nu, glömde boken hos pappa, så jag kna inte läsa. Sedan så kanske man ska slå på en film. Har fortfarande inte sett Phantom of the opera eller Tre systrar och en mamma. Kanske blir någon av dom. Men nu ska man göra något vettigare av tiden, såsom kanske spela ett parti hjärter? Maha. Äsch vad jobbigt allt blev nu, jag har glömt att dran ner perssienerna, och släcka lampan. ÅH! Jaja, måste väl göra det.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image66
En hamburgare med lök och senap med två strips
kommer alldeles strax, herrn. Maha!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag kommer bli sååå beroende av det där spelet:O
HJÄLP MEJ!!!!

2008-03-20 @ 23:15:55
Postat av: jennifer

Haha vi borde ha fått MAX jobbet eftersom vi tränar på fritiden :O

2008-03-22 @ 14:41:23
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0