I walk through a rainstorm, I didn't even get wet,

Vaknade av att Marcus ringde och ställde in våran planerade dag på stan. Men det gjorde inget, utan jag somnade om och vaknade 10 över 12 av att Marcus ringde igen och sa att de var påväg inöver och att jag kunde åka med dom hem. Visst, skönt, slippa åka buss hem. 2 minuter senare ringer Jennifer och har supertråkigt. Föreslår då en dag med mej på birsta, vilket hon glatt accepterar. Börjar fika osv, men hinner inte sminka mig och fixa håret innan mamma kommer. Hoppade in i bilen och svängde förbi hemmakväll och lämnade tillbaka filmen. Sedan så åkte vi förbi pappas jobb. Var då tvungen att sminka mig i bilen, då de inte ens hade en toa. Oh my god! Aja, det blev som det blev, och sen begav det sig till birsta. Mötte upp Jennifer runt 2. Gick och kikade i massa butiker och flummade omkring innan vi blev hungriga. Gick då till donken (herregud vad tjock man är då) jaja, satt och åt osv. Sedan blev det prat för hela slanten. Har nog aldrig suttit så länge på donken förut. Haha bäst var då vi pratade helt ogenerat, men bordsgrannen blev helröd i ansiktet. Haha, inte tänkte man på det då. (Hästballe ingick i det samtalet, maha). Efter det så var det uppträdande av Linda Bengtzing, men vi gick i butiker ist. Sedan runt 18 så började vi känna oss nöjda, så då tog vi bussen hem. Dock så var det tre (inga fördomar nu!) mörkhyade ungdomar som satt längst bak och drygade sig. Aja, Jennifer hoppade av i Sörberge och jag fortsatte hemåt. Mötte mamma på ica, och gick hem. Slöade mest i soffan och kollade på Lets Dance. Efter det så var det datorn som gällde. Sedan somnade man ganska fort.

/ ElinaAnnErikaEvensson

image67
does I still remeber your smile? I don´t know anymore ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

Du är en riktigt vän du Elina, någon som kan unna en annan människa lycka även fast man inte har det så lätt själv. Jag hoppas och önskar av hela mitt hjärta att du får tag på ett mycket bättre jobb än det vi pratade om förut. Puss på dig och tack för att du finns!

2008-04-01 @ 19:44:13
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0