I wish that I could take it all away

promenader, slappning, blomsterbud, ming palace, bio, bowling och daniel. det var mitt lov det. Nice var det faktiskt. :D

Den här veckan så har vi börjat med tema. Aja, vi kan börja med gårdagen (måndag). Klev upp i lagom tid och vaknade till ett kaos. Kattskrället tyckte det hade varit jättekul o riva sönder en toarulle så det låg pappaer över hela badrummet. KUL! Aja, men sedan så gick jag och duschade och efter det så fikade och gjorde mig iordning. Åkte 0833 bussen in till skolan där det var samling i skrivsalen. Där fick vi ut häftet och jävlar vad tjockt det är.. 40 sidor långt med övningar. och det är inte lätta övningar heller. Aja, efter det så skulle vi dela upp oss i grupper.. Haha, ja det blev jag, Lovisa och Jennifer i en grupp.. vi fick Jennie som handledare. btw, det här är riktat till jennifer som itne hänger med på skvallret på skolan. Jacob och Jennie var på mallorca tillsammans på sportlovet.. :O haha, vårens samtalsämne! Aja, efter det så började vi med att arbeta. Skrev lite granna och runt två så smög vi iväg lite tidigare. Jag åkte in till stan där jag skulle vara med älsklingen <3 Vi gick på stan en stund, eftersom han skulle köpa en skjorta. Åt även ute. Sedan så åkte vi hem till han, där han testade kläderna och sedan så låg vi i sängen och tittade på teven/ myste tills  jag åkte hem klockan 2115. Kom hem och satt vid datorn till 1200 innan jag gick o lade mig, Somnade sött med katten bredvid mig!

Idag så vaknade jag av att Lovisa kom in i rummet. Lade sig bredvid mig och sov vidare ett tag. Skulle kliva 0820, men vaknade 0833. Så det blev bara till att skynda sig att göra sig iordning och gå till bussen Kom till skolan, tog en dator och satte oss och började skriva. efter ett tag så hade vi samling i skrivsalen, gick igenom lite saker. Ska vara på bio i Söråker klockan halv 10, så har sovmorgon tills dess. Nice! :D Sedan så hade vi mentor, då vi gjorde en enkät om alkohol, droger osv. och efter det var det plugg för hela slanten. Vi hade verkligen flyt och vi skre vklart uppgift 1. Det blev hela 4 sidor text. Hihi. Aja, efter det så tog jag bussen hem och satte mig här. Ikväll ska jag väl lyssna på hockeyn och inte göra så mycket. Imorgon ska jag till älsklingen.,. Lääääängtar <3


/ ElinaAnnaErikaEvensson


image44
Älskar dig- Daniel Nyström ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

Vad söööta ni är :D

2008-03-11 @ 19:20:13
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se
Postat av: Lovisa

Gullipluttar;)

2008-03-13 @ 12:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0