if you want me, i must be doing something right

Vaknade av klockan 0630. Men snoozade en liten stund innan jag klev upp. Fikade och så, sedan så gick jag ner till pappa. Fikade lite där också, sedan klä på sig understället, täckbyxorna och jackan. Efter det så in i bilen och väg. Skulle till Hassela! Det tog betydligt kortare att åka dit än vad jag minns. Var framme på dryg timme. Satte på pjukksen och på med skidorna och sedan så åkte vi. Jag åkte mest med Marcus. Det var inte ett moln på himlen, vindstilla och mycket snö. Perfekt dag helt enkelt. Så jävla underbart. Åkte två- tre timmar innan vi åt på hamburgeriet. Sedan var det ut i backarna igen. Åkte tre timmar till innan vi packade in sakerna i bilen och åkte hem. Men det var en helt underbar dag. Längesen jag var så lycklig med familjen. Tack för denna underbara dag, jag älskar er ♥ När vi kom till stan så åkte vi och tankade på shell och då fick pappa för sig att vi skulle tvätta bilen. Okej, inget fel med det. Men när vattnet väl kom, ja, vem blev dyngsur? Jo jag.! Pappa hade glömt bort att vi hade takbox och det går på insidan på min dörr. Så det var inte vattentätt! Skitkul! Aja, efter det så åkte vi till Lidl en snabbis och sedan var det hem. Åt middag hos pappa, mumma! :d Sedan så hände inte så mycket. Kikade på hockeyn och Timrå VANN! :D Fan vad nice! Sedan åkte jag och mamma hem och då tog jag ett bad och sedan så satte jag mig här. Nåja, nu ska man ta och sova, för jag är dyngtrött, och kanske ska följa med Maud och loverboi upp till ögon på sjukhuset imorgon. Vi får se. Ciao Bella!

/ ElinaAnnErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0