långfredagen

Vaknade runt 10. Klev upp och gjorde inte speciellt mycket. Mormor och morfar var föbi en sväng och lämnade av påskäggen osv. Mysigt ! :D Efter det så gick jag och mamma ner och började tvätta. Börjar blir riktigt bra på det. Maha! :D  Efter det så färgade mamma mitt håår. Blev mörkbrunt och nu är det möörkt ! :D ´Lägger upp en bild såsåmåningom. Efter ett tag gick vi ner och slängde in mer tvätt och sedan packade jag.Gick även på affären och blomsteraffären, skulle köpa en blomma till Daniels mamma också. Det blev en söt blomma i en kruka .Därefter så åkte vi till Nacksta, jag, pappa, Marcus och Victor. De skulle åka gokart. Jag kände inte för det. Daniel kom ner och åkte också. De hade kul iaf !:D Efter det så gick jag till Daniel, åt mat. Han fick min påskpresent och sedan så myste vi på resten av kvällen. Eller, vi åkte in till stan en snabbis och hyrde spel och film :) Somnade runt 3.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0