maybe we are perfect

Idag så vaknade jag av att mobilen ringde vid 11. Det var Daniel som undrade när jag skulle komma till honom. Efter det klev jag upp och gjorde inte så mycket, satt och tittade på teven och åt lite godis med mamma. Sedan så fikade jag och packade. Vid 1-tiden så satte jag mig på bussen mot staden. När jag kom fram så var det bara att byta buss till sjukhuset. Väl där så gick jag och mötte Daniel och Maud på ögon. Hon skulle få ögat tittat igen. Passade då även på att hälsa på moster min, Trevligt trevligt! :D Var där till halv 5 då vi åkte hem. Eller gjorde ett stopp vid banken också. Sedan så gick vi upp och matade katterna. Sedan ner och handla. Efter det var det mat och soffan som gällde, innan vi bestämde oss för att sova upp i Kim och Carolines lägenhet, då vi har den för oss själv (: När jag kom upp så såg jag at katterna rivit ner en blomma och då fick man ju ställa sig och torka upp det. Vi satte på Parlamentet och kikade på det, men lessnade det och myste istället [: Aja, sedan så satte man sig här och nu funderar jag på att gå och lägga mig. HÖRS HEJ!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0