most of us have nothing to complain about

Vaknade runt 9 av att det var såå ljust i rummet. Men låg kvar till kasnke halv 10, då jag gick upp och hjälpte Maud att byta plåster och hä på salva. Efter det så gjorde vi inte så mycket. Kim och Caroline kom ner en stund och vi gjorde inte så mkt. Utan de lyssnade på musik, jag och Daniel fikade.. runt halv 2 så åkte jag och älsklingen ner till stan, skulle in på apoteket och lämna tillbaka spelen. Gjorde det och sedan gick vi en sväng på stan. Köpte en ny stiftpenna och sudd. Jävlar om jag tappar bort dom här. Men med min renlighet i skåpet! Hah,! jaja, Efter det så åkte vi hem och då så vilade vi en stund innan vi bytte plåster och hädde på salva igen och sedan var det mat. Efter det så gjorde vi inte så mkt, diskade och sedan var det teven som gällde. Åkte hem med kvart över 10 bussen. Åkte hela vägen hem, kom hem, och somnade fortare än fan.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0