Now that I found these inside fears the worst

Uppdatering on sunday the 16th mars 2008

Efter att jag hde suttit en stund vid datorn så gick vi och myste ett tag i sängen. Efter det så var det mat. Hemmagjord schnitzel med potatisklyftor och sås. Mumma! :d Efter det så åkte vi upp till mamma och där så gjorde vi inte så mkt. Spelade lite burnout, som jag ägde totalt. Blev det 7-0 till mig kanske ? :P Efter det så gick vi på ICA och köpte lite gotta. Sedan så myste vi lite i sängen innan älsklingen åkte  hem. Då tog jag ett sköönt bad med mycket skum. Läste tidningen och åt lite gotta samtidigt. Nice! Efter det så var det Criminal Minds som gällde! Fyfan vad bra den serien är! Jisses. Aja, men nu hade jag tänkt att kanske slå på en film och somna sött.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0