Now the story's played out like this

Idag så klev jag upp runt 7. Gjorde mig iordning och sen så gick jag till bussen. När jag kom till skolan, så stod Jennifer och väntade på mig! :D Efter det så började vi skriva lite och sedan var det samling i skrivsalen. Såg på filem "The life of David Gale". Den var faktiskt väldigt bra. Hemsk, men bra. Efter det så åt vi lunch och sedan så satte vi oss och jobbade. Vi har även skickat in våra inviduella val till nästa år. Jag valde; Fotografisk Bild A, Matematik C, Småföretagande A, Filmkunskap och Företagsekonomi A. På reserv så valde jag Engelska C. Jag glömde ta tyska steg tre kom jag på nu ! Äsch då. Sedan så har vi baara jobbat för hela slanten. Vi har fått mycket gjort. Ikväll så är det hockey, NIIIICE! Hoppas dom vinner, men det tror jag inte. Jaja, nu ska jag gå och göra något nyttigt av tiden som är kvar. See you!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image54
Fan vad jag saknar SOMMAREN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0