once again only me and you

idag så vaknade jag av att klockan ringde halv 11. Gjorde mig iordning osv, och sedan gick vi till bussen. Men då hade vi tydligen missat 4:an. Så då tänkte jag att jag missar tiden, men då såg jag att att det gick en 201. Så då gick vi ner till lägenheten igen och satt ett tag, innan vi gick till bussen. Sa hejdå och sedan så åkte jag bussen till Timrå. Kom fram och gjorde satte mig och väntade på min tid. Träffade även Jennifer. Trevlikkt. Kom in och det gick bra. Fick allting osv. Sedan så gick jag till frissan där jag fick sitta och vänta ett tag innan jag fick klippa mig. Älskade frisören, hon klippte mig. Det blev inte så mycket på längden, men hon klippte upp och gjorde en snedlugg. Det blev bra, ville inte ha så mycket förändring. Efter det så gick jag till bussen och tänkte att där får jag sitta ett tag, men när jag var alldeles innan tunneln så ser jag en 201:a. Börjar kuta som fan för att hinna och tackochlov så hann jag. Mötte Lovisa i staden och började vår shoppingtur. Haha, tanten på apoteket var absolut roligast. Jaja, strosade omkring ett tag innan vi gick och åt på Subway. Satt där ett bra tag, då vi fick vänta på kakorna. Haha, man hade ju betalat för dom. Efter det så gick jag och köpte ett par Jeans på Gina! Höga, tajta och mörka, för bara 400:-! MeLike. Klockan 6 kanske så åkte hon hem, och jag åkte till Daniel. Gjorde inte så mkt, innan vi gick ner till Maud och kikade på teven en stund. Sedan så gick vi upp till lägenheten och sedan så kikade vi på film. Zodiac hette den. Den var bra, men det var dåligt slut. Aja, efter det så gick vi och lade oss.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0